::keputusan yg muktamad dtg dr jiwa yg mantap::

salam semua...apa khabar..huhu.aku harap ape yg aku  buat nih adalah betul..intrnet adalah stu2 nyer cre org yahudi nak rosakkan iman kite semua...aku telah mmbuat kputusan yg psti..hmmm...aku pasti ape yang aku wat nih akan mndapat keredhaan Allah...drpd layan FACEBOOK baik aku layan kartun kat TV9 tuh...ag best...takpon law ade bini bek lyn bini tgk drama ag best...tol x...huhuhu...manusia mne yang x de nafsu kawan2 sekalian..sume nak kawen kan..btol x..???alhamdulillah la aku da temu yg sesuai...mgkin org yg bce blog nih msti cakap yg aku ni over and x pnh tgk dunia sbnar...stu jer aku nak igt kan..usaha sume tuh penting..aku sbnanye nak jadi soleh dlu...hurmmm...no komen la...serabut pale otk nih..aku pon x taw ap yg aku tlis nih..hurmmm...kte smbong nty je ea....kusut2... -mar'atus solehah

Friday, May 20, 2011 at 12:35 AM

0 Comments to "::keputusan yg muktamad dtg dr jiwa yg mantap::"

Post a Comment