::soal jawab::


huhu....sesi soal jawab mse time prep kat kelas..biasalah remaja zaman sekarang..menyedapkan halwa telinga dengan memperdengarkan telinga mereka dengan cerita-cerita cinta..huuu

ecah :cid,meh la join kitorang kat sini.
mirul :yela,dari ko termenung baik join kitorg kat sini.
aku :urm...okey,korang bincang pasal apa??
waqar :ala..cerita pasal kenangan kat sekolah lama la..tak kan ko tak ade kenangan kot.
aku :mztila ada bro..
mirul :ko ada girl tak?
aku :tak tahu la bro nak cakap macam mana. dulu aku ada lah, tapi sampai 18/10/2008
semuanya da jadi kenangan.
ecah :kenapa kau cakap camtuh..dia meninggal dunia ker.
waqar :dia same skul ngan ko ker?
aku :taklah, dia skul kat muar.
ecah :macam mana ko boleh kenal dia.
aku :panjang lah ceritanya..aku kenal dia masa kat sabah. aku ada pertandingan kat situ.
situlah aku kenal dia atas bantuan seorang kawan.huhu
mirul :lepas korang balik daerah masing-masing,berapa kali kau jumpa dia.????

aku jumpa dengannya hanya sekali jer lepas balik dari sabah. jumpa secara ramai-ramailah. semua budak-budak tokoh kepimpinan masa pergi sabah. itu pun hanya beberapa minit kerana katilku sudah memanggil. aku pun meminta diri. itu jelah waktu yang kami sempat berborak dan bergurau senda. itu jela kenangan yang dapat dicipta..hmmm....

sekarang ni kami masih lagi berhubung seperti biasa.itu jela yang mampu aku cerita kat korang semua. hanya tuhan saja yang tahu apa yang berlaku pada suatu hari nanti.

Sunday, June 13, 2010 at 8:39 PM

0 Comments to "::soal jawab::"

Post a Comment